Po spektakularnych bankructwach biur podróży w ostatnich miesiącach (szczególnie biura podróży Sky Club), touroperatorzy stopniowo informują o nowych gwarancjach ubezpieczeniowych, z czego przeważnie były one znacznie wyższe od poprzednich. Trochę dziwi więc fakt, że biuro podróży Alfa Star wykupiło nową gwarancję na sumę 32 mln złotych (jest to kwota minimalnie większa od poprzedniej gwarancji, opiewającej na 31,75 mln złotych). Nowa gwarancja Alfa Star będzie obowiązywała od 16 września 2012 roku przez kolejne 12 miesięcy, została wykupiona (podobnie jak poprzednia) w towarzystwie ubezpieczeniowym Europaische Reiseversicherung AG (ERV).
Wprawdzie Alfa Star nie podniósł znacznie kwoty gwarancji ubezpieczeniowej, to należy pamiętać, że biuro to z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku turystycznym od 17 lat, a wysokość dotychczasowej sumy touroperatora, plasuje go w czołówce polskich biur podróży, koło tak znanych marek, jak TUI Poland, ITAKA, Rainbow Tours czy Neckermann. Trochę gorzej wygląda sytuacja, jeśli porównamy kwotę gwarancji ubezpieczeniowej przypadającej na jednego klienta - tutaj w
naszym raporcie Alfa Star zajął 10. miejsce.
Ważnym dla klientów jest także fakt iż Alfa Star Biuro Podróży I. Strzylak, S.Strzylak ma status spółki jawnej - oznacza to w praktyce, że jej wspólnicy za ewentualne błędy i niedopatrzenia odpowiadają własnym majątkiem.
- Bezpieczeństwo i komfort Klientów są dla nas priorytetowe. Stąd szczególna troska o jakość oferowanych przez nas usług i dobór partnerów biznesowych ... Zarówno w Polsce jak i za granicą współpracujemy z firmami, które są w stanie sprostać wyznaczanym przez nas standardom. Owocuje to stale rosnącą liczbą Klientów, którzy powierzają nam organizację swoich wakacji. - powiedział Krzysztof Strzylak, właściciel biura podróży Alfa Star.