Dubaj to nie tylko miejsce tranzytowe
Linie lotnicze Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu Dubaju rozpoczęły kampanię promującą miasto nie tylko jako popularne miejsce tranzytowe, ale także jako miasto w którym warto zostać na dłużej.
- Dubaj to port przesiadkowy, ale również miejsce, do którego chętnie przyjeżdżają goście z całego świata. Miasto jest naszą wizytówką i tym co nas wyróżnia. Zawsze dążyliśmy do tego, aby łączyć Dubaj i świat ze sobą (...) Nasze dynamiczne miasto rozwija się w błyskawicznym tempie zgodnie z programem Vision 2020 opracowanym przez Jego Wysokość Szejka Muhammada ibn Raszid Al Maktuma. Nasi goście zawsze odkrywają tu coś nowego, niezależnie od tego, czy odwiedzili nas już wcześniej, czy są w Dubaju po raz pierwszy. W zeszłym roku do Dubaju przyjechało ponad 11 milionów turystów zza granicy i chcemy, aby ta liczba wzrastała w przyszłości. Stale zwiększamy atrakcyjność Dubaju pod każdym względem, aby nasze miasto stało się najchętniej odwiedzanym przez zagranicznych gości. Linie Emirates wspólnie z Wydziałem ds. Promocji Turystyki i Handlu stale promują miasto w każdy możliwy sposób - podczas wydarzeń międzynarodowych i branżowych, poprzez sponsoring czy kampanie promocyjne. Wierzymy, że nasza nowa kampania przyczyni się do jeszcze większego wzrostu zainteresowania Dubajem wśród gości z całego świata. - powiedział Jego Wysokość Szejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Prezes Zarządu Grupy Emirates.
Poprzez reklamę w prasie, telewizji i na ulicach miast kampania „Do zobaczenia w Dubaju” będzie promowała popularne, jak i te mniej oczywiste atrakcje Dubaju, oddając niesamowitą atmosferę miasta, które ciągle się rozwija.
Większości turystów dobrze znane są ikoniczne budynki Dubaju, takie jak Burdż Al Arab, Burdż Chalifa czy Dubai Mall, jednak miasto oferuje znacznie więcej atrakcji i wrażeń - od wycieczek na pustynię, poprzez przepiękne plaże i rozmaite sporty wodne, po coraz większą liczbę wydarzeń kulturalnych czy doskonałą kuchnię, która zdobywa popularność na całym świecie.
Kampania obala również wiele mitów na temat Dubaju, pokazując jak tradycja łączy się z nowoczesnością. Na jednej z reklam widnieje zwykła tawerna serwująca świeżo złowione ryby na tle przepięknego wieżowca Budż al-Arab, pokazując niezwykły kontrast między luksusowym hotelem a najprostszą jadłodajnią na jednej z rajskich plaż Dubaju. Restauracja ta nazywa się Bu Qtair i pojawiła się jako odkrycie kulinarne w programie telewizyjnym słynnego szefa kuchni Anthony’ego Bourdaina. Niegdyś w tym miejscu znajdowała się cała przybrzeżna wioska rybacka.
Niecodzienne połączenie można obserwować także w olśniewającej, nowoczesnej dzielnicy nadbrzeżnej Dubai Marina, z której organizowane są rejsy tradycyjnymi arabskimi statkami dau. Łodzie te przypominają o handlowych korzeniach Dubaju, a niektóre z nich wciąż wypływają z Dubai Creek przewożąc towary do Indii, Iranu i sąsiednich portów w Omanie czy Bahrajnie.
Fr, fot.wikimedia.org/skhakirov, licencja CC BY-SA 2.0 / 2014-11-26
Komentarze: