Neckermann rusza z promocją
Biuro podróży Neckermann rozpoczyna promocję wycieczek na sezon Lato 2013. Kampania realizowana jest w codziennej prasie lokalnej, wielkoformatowej, na antenie radia online oraz w internecie.
- Poprzez aktywność reklamową chcemy zachęcić klientów do wybrania Neckermanna jako bezpiecznego i sprawdzonego organizatora wypoczynku - powiedział Rafał Grunwald, Dyrektor Marketingu w Neckermann Polska.
Aktywności offline i online prowadzone są w kilku kanałach. W ramach pakietu BIG Free 27 czerwca br. ukaże się reklama w 21 bezpłatnych dziennikach na terenie całego kraju.Uzupełnieniem działań reklamowych w prasie będzie obecność Neckermanna w głównych dziennikach lokalnych: Dzienniku Łódzkim, Dzienniku Bałtyckim, Dzienniku Zachodnim, Głosie Wielkopolskim, Gazecie Wrocławskiej, Gazecie Krakowskiej i Dzienniku Polskim. Reklama oferty letniej Neckermanna ukaże się również w magazynie podróżniczym Voyage oraz programie TV To i Owo.
Radiowe spoty reklamowe 15-sekundowe będą emitowane począwszy od 24.06.13 przez pięć tygodni, do 28.07.13 r.
Działania online skupiają się na portalach informacyjnych, m. in.: onet.pl, wp.pl, interia.pl, gazeta.pl oraz pudelek.pl. Oprócz tego będzie też baner reklamowy na rp.pl. Akcja reklamowa wsparta jest działaniami PR i w social media. Za zaplanowanie działań i zakup mediów odpowiedzialny jest Dom Mediowy Value Media.
Fr / 2013-06-23
Komentarze: