Stołeczne lotnisko im. Fryderyka Chopina od 8 lat przyznaje nagrody najważniejszym partnerom biznesowym. W tym roku „Skrzydłami Sukcesu” wyróżniono m.in. jedno z czołowych biur podróży - Rainbow Tours, za największy wzrost ruchu pasażerskiego w segmencie przewozów czarterowych.
Statuetki „Skrzydła Sukcesu” przyznano w 11 kategoriach, otrzymali je przewoźnicy lotniczy (linie regularne oraz czarterowe), biura podróży, a także firmy wynajmujące powierzchnie handlowo-usługowe, zlokalizowane na terenie terminala.
Oto lista wyróżnionych w poszczególnych kategoriach:
KATEGORIA I: Wzrost ruchu pasażerskiego na lotnisku Chopina w roku 2013- Za największy wzrost ruchu pasażerskiego na lotnisku Chopina w segmencie przewozów tradycyjnych dla Emirates za wzrost o 132 575 pasażerów
- Za największy wzrost ruchu pasażerskiego na lotnisku Chopina w segmencie przewozów czarterowych dla Small Planet Airlines za wzrost o 64 660 pasażerów
- Za największy wzrost ruchu pasażerskiego na lotnisku Chopina w segmencie przewozów czarterowych dla touroperatora Rainbow Tours S.A. za wzrost o 13 310 pasażerów
- Za największy wzrost liczby pasażerów obsłużonych na lotnisku Chopina przez agenta obsługi naziemnej dla Welcome Airport Services Sp. z o.o. za wzrost o 483 474 pasażerów
KATEGORIA II: Przewiezienie największego wolumenu cargo z/do lotniska Chopina w roku 2013- Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. za przewiezienie 24 370 ton cargo
KATEGORIA III: Rozwój połączeń rozkładowych na lotnisku Chopina w roku 2013- Wizz Air za uruchomienie 16 nowych połączeń do: Burgas, Brukseli, Charkowa, Doncaster, Eindhoven, Glasgow, Göteborga, Grenoble, Kutaisi, Liverpoolu, Londynu, Malmö, Mediolanu, Oslo, Paryża, Sztokholmu
KATEGORIA IV: Rozwój połączeń czarterowych na lotnisku Chopina w roku 2013- Nowa ITAKA Sp. z o.o. za uruchomienie 5 nowych połączeń do: Alicante, Argostólion, La Romana, Podgorica, Ponta Delgada
KATEGORIA V: Linia lotnicza zapewniająca pasażerom lotniska Chopina najwyższy poziom satysfakcji ze świadczonych usług w roku 2013- Scandinavian Airlines System
KATEGORIA VI: Najcichszy przewoźnik lotniczy na lotnisku Chopina w roku 2013
KATEGORIA VII: Najbardziej punktualny przewoźnik lotniczy na lotnisku Chopina w roku 2013
KATEGORIA VIII: Największe wydarzenie na rynku usług lotniczych na lotnisku Chopina w roku 2013- Emirates, za uruchomienie rozkładowego połączenia na trasie Dubaj-Warszawa-Dubaj
KATEGORIA IX: Największe wydarzenie na rynku usług obsługi naziemnej na lotnisku Chopina w roku 2013- LOTOS-Air BP Polska Sp. z o.o., za rozwój konkurencji w zakresie dostaw paliwa lotniczego
KATEGORIA X: Największa rozpoznawalność przez pasażerów marki lokalu handlowego na lotnisku Chopina w roku 2013- HDS Polska Sp. z o.o., za lokal „Aelia Duty Free”
KATEGORIA XI: Największa rozpoznawalność przez pasażerów marki lokalu gastronomicznego na lotnisku Chopina w roku 2013- HDS Polska Sp. z o.o., za lokal „So! Coffee”
Fr, fot. lotnisko-chopina.pl / 2014-02-15