Rainbow Tours odświeża wizerunek i sprzedaje Lato 2016
Biuro podróży Rainbow Tours, przy okazji wprowadzenia do oferty wycieczek z oferty Lato 2016, postanowiło odświeżyć wizerunek. Symbolem zmian jest litera „R”, która już wcześniej pojawiła się w kreacjach touroperatora. Nazwie ulega także nazwa marki - z dotychczasowej „Rainbow Tours” pozostaje samo „Rainbow”.
Zmiana wizerunku
Znakiem firmowym, i nowym symbolem touroperatora staje się litera R, natomiast w komunikacji obowiązującą nazwą będzie Rainbow.
- Zmiana logotypu i nazwy stała się w zasadzie koniecznością. Mieliśmy wrażenie, że coraz mniej odzwierciedla ideę nowoczesnej, nieustannie rozwijającej się firmy, którą niewątpliwie jesteśmy. Tym bardziej, że nazwę mieliśmy zbyt długą i sporo osób miało problemy z prawidłowym jej pisaniem. Mamy nadzieję, że nasza R-ka szybko stanie się synonimem fantastycznych wakacji, oczywiście z Rainbow - powiedziała Emilia Bratkowska, Dyrektor produktu i marketingu Rainbow Tours.Oferty na sezon Lato 2016
W letniej ofercie pojawia się sporo nowości pobytowych. Klienci w sezonie Lato 2016 będą mogli wypoczywać między innymi na pełnej tajemnic Malcie, kolorowym i różnorodnym Wybrzeżu Lizbońskim, w mało jeszcze odkrytej Macedonii i słynnej już w czasach antycznych włoskiej Kampanii. Ponadto Rainbow uruchomi także czartery do Izmiru i do Heraklionu, czego do tej pory biuro nie oferowało.
Malownicza miejscowość Kokkino Nero znajdująca się na Riwierze Olimpijskiej w Grecji stanie się prawdziwą wioską wakacyjną, obejmującą około 10 obiektów z apartamentami bez wyżywienia, z możliwością dopłaty do all inclusive. Touroperator przeprowadzi również modernizację niektórych obiektów polegającą między innymi na wybudowaniu kilku basenów.
- Kokkino Nero, to produkt stworzony z myślą o tej grupie klientów, która obecnie spędza wakacje nad polskim morzem i która raczej nie podróżowała do tej pory zagranicę, albo z względów finansowych albo też po prostu obawiała się takich podróży np. z powodów językowych. Nasza oferta rozwiązuje obydwa problemy na raz bo po pierwsze będzie to absolutnie najtańsza ofertą zagraniczna na polskim rynku z cenami już od 799 zł za tydzień z przelotem, a po drugie sama miejscowość od lat obsługuje głównie Polaków więc w restauracjach i sklepach mówi się po polsku, a w lokalnej dyskotece można się napić żubrówki lub polskiego piwa - powiedział Grzegorz Baszczyński, Prezes Rainbow Tours.Własna sieć hoteli
Biuro konsekwentnie realizuje politykę tworzenia własnej sieci hotelowej. Sieć nosić będzie nazwę White Olive Hotels i docelowo ma obejmować dwa rodzaje obiektów: 4 gwiazdkowe hotele White Olive Premium i 5 gwiazdkowe White Olive Elite. W tych ostatnich część pokoi wyposażonych będzie w prywatne baseny. W każdym z hoteli klienci znajdą między innymi własne kluby plażowe, darmowe wi-fi, polskie programy TV oraz naprawdę bogaty bufet.Beach Breaki i City Breaki
Touroperator zachęca również do wypoczynku o długości nieco mniej standardowej niż 7, czy 14 dni. Oprócz wylotów na tydzień lub dwa tygodnie oraz modnych ostatnio 10 lub 11 dni, w ofercie pojawiają się a także krótkie wyjazdy weekendowe np. na 3 lub 4 dni pobytu.
- Roboczo nazwaliśmy je Beach Breakami bo takie wypady oferować będziemy w najlepszych kurortach Bułgarii, Grecji, Hiszpanii i Portugalii. Także w wysokim sezonie - mówi Radomir Świderski, PR manager Rainbow Tours.
Oferta na lato, to również wycieczki objazdowe, a wśród nich zupełnie nowe, krótkie City Break-i, między innymi do Nowego Jorku, Monachium, Zurichu, Brukseli, Madrytu czy Porto. Na uwagę zasługuje również cykl wycieczek „Rozsmakuj się w..” w którym znane i lubiane miejsca zostały pokazane z zupełnie innej perspektywy. Nie zabraknie wypraw kulinarnych, rowerowych, degustacji, rejsów kameralnym jachtem, lotów balonem, quadów czy parków rozrywki.
Fr / 2015-10-13
Komentarze: