To, że turystyka przyjazdowa przynosi ogromne zyski jest faktem i nikogo do tego przekonywać nie trzeba. POT zaplanował kampanię wśród krajów azjatyckich, przede wszystkim w Chinach, oraz Indiach i Japonii. Całość ma kosztować 50 mln. zł. Akcja ma ruszyć w połowie roku.
Polska będzie promowała się głównie w Chinach, i nic w tym dziwnego, gdyż jak pisaliśmy
Chińscy turyści wydają najwięcej na świecie. Poza Państwem Środka przekaz ma dotrzeć także do Indii oraz Japonii.
50 mln złotych - czy warto?Biorąc pod uwagę to o czym napisaliśmy powyżej, zdecydowanie warto promować Polskę w Azji. Z roku na rok coraz więcej Chińczyków podróżuje po świecie, dodatkowo kampania ta może wzmocnić nasz wizerunek po EURO 2012. Ktoś może spytać, co ma EURO do Azji? Odpowiadamy - bardzo wiele, co możemy potwierdzić naszym przykładem. W czasie EURO 2012 odwiedziliśmy bowiem Tajlandię, gdzie w bardzo wielu lokalach można było obejrzeć mecze na żywo, a w niektórych miejscach (np. w Bankgoku) były strefy kibica z koncertami, meczami na żywo i wieloma innymi atrakcjami. Co więcej tamtejsza prasa także wiele miejsca poświęcała EURO 2012. Tak więc już wtedy Polska zyskała ogromną reklamę na całym świecie.