Nie jesteś zalogowany.
Witam!
Chcialbym sie dowiedziec jak sie zaosiedlic w Australi na stale...
Moim marzeniem jest zamieszkac w Australi i spedzic tam reszte zycia ;d.
Mam 27 lat i nawet dobrze operuje angielskim. Pieniadze nie graja tu wielekiego znaczenia ale ile gdzies tak to by kosztowalo ?
Z zawodu jestem policjantem ;d Czy znalezienie pracy bylo by trudne?
hi , Wcale ci sie nie dziwie bo Australia jest naprawde przepieknym krajem i zyje sie tu calkiem przyzwoicie ... Ale tez musisz byc przygotowany na to ze wczesniej czy pozniej doswiadczesz wszelkich mozliwych kataklizmow jak wielkie pozary ( victorian ' black saturday " w tym roku " ) czy tez powodzie i cyklony . Nie mowiac juz o "swinskiej grypie "
Nie potrafie ci okreslic kosztow ( bo te stale sie zmieniaja ) i radzila bym ci szukac pomocy u wielu agencji specjalizujacych sie w emigracji do Australii bo samemu bedzie to naprawde trudne .
A co do pracy w zawodzie .. masz bardzo duze szanse ..szczegolnie z dobrym angielskim
"musisz byc przygotowany na to ze wczesniej czy pozniej doswiadczesz wszelkich mozliwych kataklizmow jak wielkie pozary ( victorian ' black saturday " w tym roku " ) czy tez powodzie i cyklony . Nie mowiac juz o "swinskiej grypie "
Dlaczego wszyscy zawsze mowią take głupoti???Kataklizmy? Co za przesada!? Tak, pożary były strasznie, ale to co, raz w życie? A świnska grypa? czy ktoś naprawda się boje nią??? Nie wiem czy ktoś mi rozumiem bo mój polski jest tak słabe, ale już mam dość takej przesady!
Gogol spokojnie, nie ma co sie tak denerwować dla jednych poprostu takie rzeczy sa bardziej straszne i zobaczenie wielkiego pożaru jest większym przezyciem niż dla innych, dla których jest to nic. Jeden lubi wyzwania i stanie w obliczu czegoś strasznego jest fajna przygodą a inny nigdy niechciałby czegoś takiego przeżyć. Każdy jest inny. pozdrawiam