Norwegian wprowadził nowy program lojalnościowy
Linie lotnicze Norwegian jako pierwszy przewoźnik niszkokosztowy uruchomił program lojalnościowy dla swoich pasażerów. Dzięki niemu, mogą oni gromadzić punkty które potem mogą zostać wymienione na zakup kolejnego biletu lotniczego lub rezerwacji konkretnego miejsca w samolocie.
Program został nazwany „Norwegian Reward” - przy każdym zakupie biletu pasażer gromadzi punkty (tzw. CashPoints) w wysokości do 10% ceny zakupu biletu, zależnie od oferty z której skorzysta. Jeden punkt jest równoważny jednej koronie norweskiej. Po zebraniu wystarczającej ilości punktów, pasażer może wymienić je na zakup kolejnego biletu lub dokonania rezerwacji konkretnego miejsca w samolocie.
Program przeznaczony jest dla pasażerów indywidualnych (MyReward) oraz dla firm (Corporate Reward). Wszystkie rozliczenia dokonywane są droga elektroniczną, za pośrednictwem tzw. wirtualnej karty członkowskiej, którą klienci używają wraz z kartą kredytową podczas dokonywania transakcji. Punkty są naliczane na trasach międzynarodowych.
Fr / 2009-11-25
Komentarze: