Scan Holiday i TUI wyróżnione tytułem Superbrands
Tegoroczna edycja Superbrands 2009 wyróżniła marki Scan Holiday i TUI, należące do TUI Poland. Biura zdobyły wyróżnienie już po raz rugi.
Suberbrands to projekt wyróżniający najbardziej rozpoznawalne marki na polskim rynku. Otrzymują je te firmy, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i są dobrze rozpoznawalne przez konsumentów.
Tytu Superbrands po raz pierwszy został przyznany w 2005 roku. Tegoroczna, czwarta edycja to 1500 produktów i usług z których Rada Marek wybierała te, które osiągnęły największy sukces.
Tegoroczne jury to 18 osób, m.in. Nina Kowalewska-Motlik, prezes New Communications, Paweł Kowalewski, prezes polskiego oddziału IAA, Jarek Ziębiński, szef Leo Burnett na kraje Europy Centralnej i Wschodniej oraz dr Irena Eris.
Fr / 2009-11-27
Komentarze: