Węgierskie linie lotnicze Wizz Air, szukając dodatkowych źródeł przychodów, podpisały umowę z amerykańską firmą OnBoard Media Group. Na jej mocy, przewoźnik wprowadzi reklamy na pokładach wszystkich swoich maszyn.
W trudnych czasach linie lotnicze szukają dodatkowych źródeł dochodów, które pozwolą im utrzymywać atrakcyjne ceny biletów. Wprowadzany program związany z działalnością reklamową to sposób na dodatkowy zysk, który nie odbije się na naszej efektywności operacyjnej - powiedział Abrán György, Dyrektor ds. Sprzedaży w Wizz Air.
Przewoźnik ma już pierwszego reklamodawcę, jest nim brytyjska sieć telefonii komórkowej O2. Kampania reklamowa przewiduje rozdawanie przez załogę linii lotniczych darmowych kart sim, na lotach do Wielkiej Brytanii. Karty umożliwiają do wykorzystania nawet do stu darmowych minut na międzynarodowe rozmowy. Warunkiem skorzystania z promocji jest zrobienie zakupów na kwotę 15 funtów w dowolnym sklepie WH Smith na lotnisku, sklepie papierniczym, kiosku z prasą lub supermarkecie w Wielkiej Brytanii.
Brak komentarzy. |