Oferty dnia

Opóźniony lub odwołany lot - odszkodowanie i prawa pasażera

Przyjeżdżamy na lotnisko, wchodzimy na terminal i docieramy do tablicy wyświetlającej informacje o lotach. Przy naszym locie zamiast numeru stanowisk do odprawy na czerwono pojawia się napis „delayed”, bądź co gorsza, „cancelled”. Pośpiech, zamieszanie, dezinformacja często powodują, że w takiej sytuacji zapominamy o najważniejszym - przysługujących nam jako pasażerach prawach. Co zrobić gdy nasz lot się opóźnia bądź zostaje odwołany? Czy linia ma prawo nie wpuścić nas na pokład, mimo, że przecież wykupiliśmy bilet na lot? Kiedy możemy żądać od przewoźnika odszkodowania i jakiej kwoty możemy się domagać? Poniżej przedstawiamy najważniejsze informacje dotyczące praw każdego pasażera.

mko, fot. Fr / 2015-05-13
Komentarze:
Brak komentarzy.